Wednesday, 8 August 2012

KEAJAIBAN....! TELUR KEMBAR

BENARKAH...!

SATU KEJADIAN ANEH TELAH BERLAKU PADA BULAN RAMADAN IAITU MINGGU KEDUA RAMADAN ,TAHUN 2012. ANAK SAYA YANG BERNAMA NUR FARAH ADIBAH INGIN MENGGORENG TELUR AYAM UNTUK BERBUKA PUASA. ANAK KEMBAR SAYA SEMEMANGNYA KAKI MASAK IAITU SUKA MEMASAK.
SEMASA MEMECAHKAN TELUR AYAM,TIBA-TIBA TELUR AYAM MEMPUNYAI DUA KUNING TELUR AYAM.ANAK SAYA RASA KEHAIRANAN KERANA SATU BIJI TELUR ADA DUA KUNING TELUR. JADI,ANAK SAYA MEMAKLUMKAN PERISTIWA TERSEBUT KEPADA SAYA[AYAH]. SAYA MEMAKLUMKAN BAHAWA DUA KUNING TELUR ITU MELAMBANGKAN ANAK AYAM KEMBAR. ANAK SAYA TERUS MELOMPAT KEGEMBIRAAN KERANA SELAMA  MEMASAK,INILAH KALI PERTAMA PERISTIWA ITU BERLAKU.APA YANG TERJADI.....ANAK SAYA INI MENGASINGKAN TELUR KEMBAR INI UNTUK DIA MAKAN SEORANG DIRI DAN AHLI-AHLI KELUARGA YANG LAIN MAKAN TELUR GORENG YANG LAIN. OHHH...ANAKKU YANG BERTUAH.


No comments:

Post a Comment